For oss på NCC, er det åpenbart at våre ansatte er sanne hverdagshelter. Hver dag, i små og store prosjekter over hele Norden, løser vi ulike utfordringer med innovative og konkurransedyktige løsninger.
Jobben på Rotebro er en historie som vi ønsker å gi videre til et bredere publikum ved en reklamekampanje på en litt mer spektakulær måte.
Vi tenkte det var på tide å få en litt mer oppdatert og dramatisk vri basert på et prosjekt som vi nylig har gjennomført og hvor ingrediensene i miksen har vært vår innovasjonsevne, intelligens og kreativitet. Det kombinert med et filmformat der vi bevisst flørter med etablerte dramaer som Homeland og 24.
Med det sagt, vil jeg slå et slag for hvorfor vi gjør en film som dette, og velger å dramatisere en av svært mange, men like viktige prosjekter. Vi ønsker å fremheve det gode arbeidet som blir gjort i vår virksomhet. Hver dag i NCC løses det store og små problemer med en ansvarlig holdning. Vi bygger morgendagens samfunn. En hyllest til våre ansatte som løser hverdagslige problemer hver dag. Vi ønsker å beholde deg som ansatt, og er alltid på jakt etter flere personer som ønsker å jobbe i et selskap som er drevet av en visjon om å fornye vår bransje, og alltid tilbyr de beste bærekraftige løsninger.
Velkommen til en filmpremiere!
[youtube id=»yI-OCv3m1F0″]
Vår film The Rotebro Job er basert på en virkelig historie – se filmen med menneskene bak prosjektet.
Gjesteblogger Jennifer Carlsson, Head of Brand and Marketing NCC